وب سایت فرهنگی_آموزشی رضایی

دبیر زبان و ادبیات فارسی ناحیه 2

وب سایت فرهنگی_آموزشی رضایی

دبیر زبان و ادبیات فارسی ناحیه 2

وب سایت فرهنگی_آموزشی رضایی
اینجانب سعیدرضائی دبیر زبان و ادبیات فارسی ناحیه دو رشت،
و معاون دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت این وب سایت را طراحی نموده ام .
هدفم از ایجاد این وب سایت، به اشتراک گذاشتن مطالب علمی ، تربیتی و فرهنگی می باشد . برای دانش آموزان نیز مطالب آموزشی به صورت رایگان به اشتراک خواهم گذاشت تا رسالت معلمی خودم را نیز به جا آورده باشم . نظرات و پسشنهادات خود را برایم ارسال کنید حتما میخوانم و پاسخ می دهم.
نویسندگان
پیوندها
آخرین نظرات
۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۰:۲۹

گلی از گلستان سعدی

📖گلی از#گلستان سعدی

✍️ #جوانمردی


✅ ازحاتم طایی پرسیدند:ازخودت بزرگ همت‌تردرجهان دیده‌ای یاشنیده‌ای؟

👌گفت:بله،روزی چهل شتربرای یکی از پادشاهان عرب قربانی کردم و مهمانی بر پا بود امامن برای انجام دادن کاری به جایی رفته بودم. خارکنی را دیدم که در آفتاب داغ به سختی کار می‌کند.

 به اوگفتم: به مهمانی حاتم نمی‌روی که همه مردم بر سر سفره اونشسته‌اند.

 مرد که مرا نمی‌شناخت گفت:(هرکه نان ازعمل خویش خوردمنت حاتم طایی نبرد)و من او را به همت وجوانمردی از خودم برتردیدم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۰
سعیدرضائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">