وب سایت فرهنگی_آموزشی رضایی

دبیر زبان و ادبیات فارسی ناحیه 2

وب سایت فرهنگی_آموزشی رضایی

دبیر زبان و ادبیات فارسی ناحیه 2

وب سایت فرهنگی_آموزشی رضایی
اینجانب سعیدرضائی دبیر زبان و ادبیات فارسی ناحیه دو رشت،
و معاون دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت این وب سایت را طراحی نموده ام .
هدفم از ایجاد این وب سایت، به اشتراک گذاشتن مطالب علمی ، تربیتی و فرهنگی می باشد . برای دانش آموزان نیز مطالب آموزشی به صورت رایگان به اشتراک خواهم گذاشت تا رسالت معلمی خودم را نیز به جا آورده باشم . نظرات و پسشنهادات خود را برایم ارسال کنید حتما میخوانم و پاسخ می دهم.
نویسندگان
پیوندها
آخرین نظرات

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

به نام خدا

توضیح جزوه جامع فارسی دهم

جزوه جامع فارسی دهم رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی ( ادبیات دهم )  در این بخش برای دانلود دانش آموزان آماده گردید . جزوه جامع فارسی دهم به طور مفصل تمام درس های ادبیات دهم را توضیح داده است و در هر بیت از اشعار تمام نکات قلمرو ادبی ، زبانی و معنایی توضیح داده شده است . جزوه فارسی دهم رشته ی تجربی و ریاضی و انسانی شامل توضیحات کامل و نکات مهم و کنکوری درس های ادبیات دهم می باشد و به تمام دانش اموزان دهم توصیه میشود که نکات کنکور توضیح داده شده در درسنامه ادبیات دهم تجربی را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهند .

 

راجع به جزوه جامع فارسی دهم

کتاب فارسی دهم شامل هشت فصل می باشد . فصل اول فارسی دهم در مورد  ادبیات تعلیمی می باشد و فصل دوم ادبیات دهم در مورد ادبیات سفر و زندگی می باشد . فصل سوم از کتاب فارسی سال دهم در مورد ادبیات غنایی است و فصل چهارم در راجع به ادبیات پایداری میباشد . فصل پنجم ادبیات سال دهم راجع به  ادبیات انقلاب اسلامی است و فصل ششم در مورد ادبیات حماسی می باشد . فصل هفتم ادبیات داستانی و فصل هشتم ادبیات جهان می باشد . در این بخش به معرفی اجمالی مطالب درسی که در طول سال برای دانش اموزان ارائه خواهد شد پرداختیم و همانگونه که میبنید کتاب ادبیات دهم مطالب متعددی را شامل می شود که نیاز به مطالعه جامع و کامل تمام بخش های معرفی شده می باشد .

 

کتاب فارسی دهم دارای مطالب گسترده ای می باشد و لازم است که دانش اموزان سال دهم این کتاب را به طور دقیق مورد مطالعه قرار دهند . همچنین درس ادبیات در کنکور سراسری یکی از مهم ترین دروس برای تمام رشته ها می باشد و دانش اموزان باید از روش مطالعه ادبیات به خوبی آگاه باشند  همچنین روش خلاصه نویسی را برای تمام دروس از جمله ادبیات نیز یاد بگیرند و تهیه بهترین منابع دهم در تمام درس ها و همچنین ادبیات یکی از نکات بسیار مهم می باشد که باید هر دانش اموز به آن توجه ویژه داشته باشد . در پایان توضیحات این بخش به تمام دانش اموزان توصیه میگردد که علاوه بر مطالعه درسنامه های کنکوری حل سوالات تست فارسی دهم در تمام فصل را نیز انجام دهد زیرا درسنامه و تست دو بخش مرتبط به هم هستند و باید در هنگام مطالعه دروس کنکور رعایت شود.


برای دریافت فایل روی قسمت دانلود در بخش زیر کلیک کنید .


دانلود جزوه جامع فارسی دهم
حجم: 3.44 مگابایت

تعداد صفحات : 117 صفحه

فرمت: pdf

با احترام


جزوه جامع فارسی یازدهم نیز به زودی منتشر خواهد شد .

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۰۹
سعیدرضائی