وب سایت فرهنگی_آموزشی رضایی

دبیر زبان و ادبیات فارسی ناحیه 2

وب سایت فرهنگی_آموزشی رضایی

دبیر زبان و ادبیات فارسی ناحیه 2

وب سایت فرهنگی_آموزشی رضایی
اینجانب سعیدرضائی دبیر زبان و ادبیات فارسی ناحیه دو رشت،
و معاون دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت این وب سایت را طراحی نموده ام .
هدفم از ایجاد این وب سایت، به اشتراک گذاشتن مطالب علمی ، تربیتی و فرهنگی می باشد . برای دانش آموزان نیز مطالب آموزشی به صورت رایگان به اشتراک خواهم گذاشت تا رسالت معلمی خودم را نیز به جا آورده باشم . نظرات و پسشنهادات خود را برایم ارسال کنید حتما میخوانم و پاسخ می دهم.
نویسندگان
پیوندها
آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم                         

    با سلام در برنامه دورهمی جمعه شب ،جناب مدیری همچون شب های گذسته با موضوع معلم حرفش را آغاز  ، واین دلقک خود شیفته اظهار داشتند که حقوق معلم آنقدر پایین است که قیمت ساعت مچی سیگار فروش کنار خیابان از قیمت ماشین یک معلم بیشتر است ؛ مطلب دوم از افاضات جناب  این بود که معلم دوره ی ابتدایی من تنها هنرش تنبیه من بود . مطلب دیگر از بیانات وی این بود که به جهت پایین بودن حقوق معلمان ،اشخاص خوب ومستعد معلم نمی شوند ومعلمان به علت چند شغله بودن در کلاس درس فقط میخوابند وهراز گاهی با صدای اجازه خواستن دانش آموزان بیدار می شوند. اما  جناب مدیری ابتدا باید اعتراف کنم ما معلمان در تربیت افراد معدودی چون شما موفق نبوده ایم چراکه امروز دانش آموز ما به بهانه حمایت از معلم اقدام به هتک حرمت وتوهین به معلمان می کند ویا نماینده ی مجلسی که از کلاس درس معلم به وکالت ملت رسیده ، امروز به هنگام تجمع صنفی معلمان  ، حتی از پنجره خانه ملت نگاهی به آنان نمی کند .ومسئولی که امروز بر مصدر صدارت و وزارت نشسته است یادش رفته که این مقام را از معلمان دارد .  جناب مدیری  ، معلمان هرقدر هم حقوقشان کم باشد اجازه نمی دهند افرادحقیری چون شما عزت نفسشان را لگد مال کند وبه دلسوزی  دون هایی چون شما نیازی ندارند.
باید عرض کنم در خصوص فرمایشات گهربارتان حرفها زیاد دارم حیف که در این سطور نمی گنجد ولی حاضرم در همان برنامه دورهمی مناظره ای با جنابتان داشته باشم وملت ایران حرفهای من وشما را به قضاوت بنشینند.    

                                   
راستی هیچ از خود پرسیده ای که چرا با وجود اینهمه هنرمند متعهد و باتجربه چرا شما همیشه در شبکه های مختلف صداوسیما هستید؟ بگذار من بگویم از بس که برنامه های مختلف با دستمزد های کلان دارید ماشین های آنچنانی و بادیگارد  وغرور کاذب سرمستتان کرده است .
در فضای مجازی دیدم برای مجری گری برنامه های دهه فجر به مدت ده روز مبلغ صد میلیون خواسته اید، آری همین پول ها را به امثال شماها و همچنین هرزه هایی مثل گلشیفته فراهانی ها و خارج رفته های تازه به دوران رسیده، داده اند که وضع معلمان اینطور شده  است .


من به عنوان یک معلم اولا نصیحت می کنم در رفتار و گفتارتان دقت وتجدید نظر داشته باشید ودیگر اینکه هرگز پایتان را  از گلیم خود دراز تر نکنید  و در خصوص معلمان که عمرشان را برای تربیت واصلاح فرزندان میهن فدا کرده اند ، با این لحن سخن نگویید .

رضایی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۴
سعیدرضائی

نظرات  (۱)

هر روز هر طور که دلشون می خواد به معلم ها توهین می کنن
این که خوبه تازه
پاسخ:

 معلم مظلوم واقع شده ......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">