وب سایت فرهنگی_آموزشی رضایی

دبیر زبان و ادبیات فارسی ناحیه 2

وب سایت فرهنگی_آموزشی رضایی

دبیر زبان و ادبیات فارسی ناحیه 2

وب سایت فرهنگی_آموزشی رضایی
اینجانب سعیدرضائی دبیر زبان و ادبیات فارسی ناحیه دو رشت،
و معاون دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت این وب سایت را طراحی نموده ام .
هدفم از ایجاد این وب سایت، به اشتراک گذاشتن مطالب علمی ، تربیتی و فرهنگی می باشد . برای دانش آموزان نیز مطالب آموزشی به صورت رایگان به اشتراک خواهم گذاشت تا رسالت معلمی خودم را نیز به جا آورده باشم . نظرات و پسشنهادات خود را برایم ارسال کنید حتما میخوانم و پاسخ می دهم.
نویسندگان
پیوندها
آخرین نظرات
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۰۵

روز معلم مبارک


ای خدای عشق ، ای ام الکتاب
ای معلم ، ای سراسر آفتاب

تو به ما آموختن آموختی
همچو شمع در بین ما میسوختی

در پی سوز و گداز و سوختن
فکر تو تنها بود آموختن

تو خمینی را خمینی کرده ای
طالقانی را سمائی کرده ای

ابن سینا و ابوریحان را
در پی علمت فدایی کرده ای

شغل تو شغل تمام انیباست
جای تو در آسمان و در سماست

زاده ء لاهوتی و از نسل خاک
از سخن گفتن نداری هیچ باک

در کتاب دل نویسم با مداد
ای معلم روز تو تبریک باد

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۲
سعیدرضائی

نظرات  (۱۱)

۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۲۳ الهه ولی نژاد
روزتون مبارک
پاسخ:
سلام و عرض ادب 
ممنونم از شما 
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۴۸ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
لایک
پاسخ:
ممنونم از شما
:)
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۱۰ عارفه علیزاده
سلام و عرض ادب...

     روز معلم متقابلا بر شما نیز مبارک باشد ...


ان شالله سالیان سال پرانرژی تدریس کنید   
پاسخ:
سلام 
ممنونم از شما 
شما هم موفق باشید .....
بنده هم به شما تبریک عرض می کنم
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۳۰ معصومه صادقی
:)
تویی هم مصطفی و هم محمد تو را در آسمان نامند احمد

تو کانون صفا مرد یقینی تو عین رحمه للعالمینی

عید مبعث مبارک باد
پاسخ:
برشما نیز مبارک 
شعبان شد و پیک عشق از راه آمد
عطر نفس بقیت الله آمد
با جلوه ی سجاد و ابا الفضل و حسین
یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد
اعیاد بر شما فرخنده باد
پاسخ:
بر شما نیز مبارک 
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۴۷ زمزمه باران...
سلام

با تاخیــــــــــــــــــــر روزتان مبارک

صلاح کار کجا و من خراب کجا

ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس

کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

چه نسبت است به رندی صلاح و تقوا را

سماع وعظ کجا نغمه رباب کجا

ز روی دوست دل دشمنان چه دریابد

چراغ مرده کجا شمع آفتاب کجا

چو کحل بینش ما خاک آستان شماست

کجا رویم بفرما از این جناب کجا

مبین به سیب زنخدان که چاه در راه است

کجا همی‌روی ای دل بدین شتاب کجا

بشد که یاد خوشش باد روزگار وصال

خود آن کرشمه کجا رفت و آن عتاب کجا

قرار و خواب ز حافظ طمع مدار ای دوست

قرار چیست صبوری کدام و خواب کجا



پاسخ:
ممنونم 
میلاد سرو بوستان ایستادگی، زیباترین گل باغ حسین (ع)! جوان رعنا و رشید حسین (ع) یادگار علی (ع) گلستانی از زیباترین گل های فداکاری! و دریایی از آبیِ عطوفت، مبارک باد

هر سحر منتظر یار نباشم چه کنم

من اگر منتظر یار نباشم چه کنم؟

گریه بر درد فراق تو نکردن سخت است

خون جگر از غمت ای یار نباشم چه کنم؟

عده ای بر سر آنند اسیرت نشوند

من بر آنم که گرفتار نباشم چه کنم؟

تو چه کردی که من از خواب و خوراک افتادم

راستی راستی بیمار نباشم چه کنم؟

چهارده بار خدا عاشق تو شد من اگر

عاشق روی تو یک بار نباشم چه کنم؟

ابرویت تیغ مصرٌی ست که جان می طلبد

به طلبکار بدهکار نباشم چه کنم؟

خواستم نام مرا هم بنویسند همین

سر بازار خریدار نباشم چه کنم؟

من اگر مثل تو هر صبح و غروبی آقا

فکر بین در و دیوار نباشم چه کنم؟

علی اکبر لطیفیان
الهم عجل لویک الفرج

پاسخ:
الهی آمین
وبلاگ شگفت انگیز! تم شما سفارشی ساخته شده است یا شما آن را از جایی دانلود کردید؟

یک موضوع مانند شما با چند مورد ساده، واقعا وبلاگ من را روشن می کند.
لطفا به من بگو کدام آرایشگاه رفتی. با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">