وب سایت فرهنگی_آموزشی رضایی

دبیر زبان و ادبیات فارسی ناحیه 2

وب سایت فرهنگی_آموزشی رضایی

دبیر زبان و ادبیات فارسی ناحیه 2

وب سایت فرهنگی_آموزشی رضایی
اینجانب سعیدرضائی دبیر زبان و ادبیات فارسی ناحیه دو رشت،
و معاون دبیرستان معارف اسلامی صدرای رشت این وب سایت را طراحی نموده ام .
هدفم از ایجاد این وب سایت، به اشتراک گذاشتن مطالب علمی ، تربیتی و فرهنگی می باشد . برای دانش آموزان نیز مطالب آموزشی به صورت رایگان به اشتراک خواهم گذاشت تا رسالت معلمی خودم را نیز به جا آورده باشم . نظرات و پسشنهادات خود را برایم ارسال کنید حتما میخوانم و پاسخ می دهم.
نویسندگان
پیوندها
آخرین نظرات
۰۴ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۴۸

جزوه آموزش عروض به زبان ساده

آغاز سخن یاد خدا باید کرد                                                                 خود را به امیدِ او رها باید کرد
 
بنا بر درخواست دوستان تصمیم گرفتم جزوه آموزش عروض به روش ساده را در این ایام تهیه و ارائه کنم .این جزوه از ابتدایی ترین مسائل شروع می کند و به تبیین قواعد عروضی می پردازد .
از کلیه کسانی که این جزوه را دریافت می کنم خواهشمندم نظرات خود را راجع به این جزوه  زیر همین پست بیان کنند.
 کسانی که سر رشته ای با عروض ندارند می توانند از همین فایل استفاده کنند.برای تهیه اش زحمت فراوانی کشیده شده لذا امیدوارم مفید و موثر واقع شود.
موفق و پیروز باشید....
 

فرمت:pdf
قابل استفاده برای دانش آموزان-دانشجویان و کنکوری ها
لینک دریافت جزوه آموزش عروض به زبان ساده
حجم: 284 کیلوبایت
هزینه:ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص)


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۴
سعیدرضائی

نظرات  (۹)

روز خوبی داشته باشید .
پاسخ:
همچنین . ممنون
سلام آقای عزیز اگه یه بار دیگه از این جزوه ها بزاری میام تو خواب خفت میکنم شیفهم شدی یا نه؟
پاسخ:
سلام ؟
شما ؟
این چه حرفیه برادر من .زکات علم نشر آن است
سلام آقا معلم
واقعا عالی بود
ممنونم از شما

پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
ان شا الله مفید باشد برایتان
دمت گرم خلیلی حال کردم
راستی چرا فونت وبلاگت اینقد کوچیکه!!!! یکم بزرگش کن چشمون رفت!

http://shakour.blog.ir/

پاسخ:
سلام . چشم 
فونت رو بزرگ می کنم 
ممنونم از شما 

 هر راه بجز راه تو کج خواهد شد
بی لطف تو آسمان فلج خواهد شد
ما منتظران اگر بخواهیم همه
امسال همان سال فرج خواهد شد
اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
اللهم عجل الولیک الفرج
افرین کارتون عالیه
پاسخ:
ممنون . نظر لطف شماست
عشق را رنگ آبی زدم، دوست داشتن را قرمز، نامردی را سیاه، دروغ را سفید،

ولی نمی دانم چرا به شما که میرسم نمی دانم مهربانی چه رنگی است . . .؟
پاسخ:
عالی بود برادر رحمانی 
متشکرم
گل را به عزیزان میدهند و محبت را به مهربانان
 لایق تو باشد که هم عزیزی و هم مهربانی نازنین…
پاسخ:
ممنون 
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۶ عارفه علیزاده
سلام و عرض ادب...

بسیار عالی...

موفق و موید باشید...


پاسخ:
سلام خدمت شما
ممنون از شما
برای شما هم آرزوی موفقیت دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">